Het Abrona-diner is inmiddels niet meer weg te denken uit ons programma. Ook dit jaar nodigen we weer een aantal vrijwilligers uit om te bedanken voor hun tomeloze inzet. Zij doen hun werk in stilte, onbezoldigd en vaak zonder een bedankje voor de getoonde inzet.

Dit jaar zijn vrijwilligers uitgenodigd die middels de collecte huis aan huis voorbijtrekken om een kleine bijdrage te vragen van de bewoners uit onze gemeenten. Bij goed en slecht weer, bij vriendelijke en soms ook onvriendelijke mensen maar altijd met een glimlach.

Diverse goede doelen waren vertegenwoordigd waaronder KWF, Maag Lever Darm Stichting en de Hartstichting.

De heerlijke maaltijd werd bereid door de vaste kookploeg, uitgeserveerd werd door de professionele bediening en weggewassen door de spoelploeg. Een geoliede machine is het inmiddels geworden waarvan onze gasten telkens weer van onder de indruk zijn.

Wederom speelden we het spel “hoedje op, hoedje af” waarbij dit keer mooie geldprijzen te winnen waren die aan het goede doel van de winnende vrijwilliger worden overgemaakt.

Om halftien namen we afscheid van de laatste tevreden gasten, wat een mooie avond is dit toch!